آخرین اخبار

ریزش قیمت طلا در روز صعود سکه!

اقتصادنیوز: دو فلز زرد رنگ بازار داخلی ایران امروز بی توجه به بازار جهانی طلا به سمت بالا خیز برداشتند. معامله گران بازار طلا و سکه امروز مسیر حرکتی خود را با دلار تعیین کردند.

اشتراک گذاری
31 فروردین 1402
کد مطلب : 4580

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، اکثر قیمت ها در مرکز مبادله ارز و طلا ایران نوسان صعودی را تجربه کرد. قیمت دلار مبادله ای (اسکناس) در این مرکز به مسیر صعودی روز گذشته ادامه داد. نرخ دلار مبادله ای امروز با ۱۲۰ تومان افزایش در محدوده ۴۲ هزار و ۲۸۷ تومان به فروش رسید. همچنین روز گذشته نرخ دلار مبادله ای ۱۴۰ تومان رشد را ثبت کرده بود. 

یورو (اسکناس) قد کشید 

قیمت یورو در این مرکز امروز برخلاف روز گذشته مسیر رشد را طی کرد.نرخ یورو مبادله ای امروز رقم ۴۶ هزار و ۳۳۳ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته نزدیک به ۱۳۰ تومان نوسان افرایش را نشان می‌دهد.

نوسان صعودی درهم در مرکز مبادله

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۵۱۴ تومان اعلام شده است که نسبت به روز سه شنبه ۶۶ تومان نوسان صعودی را نشان می دهد. 

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز با رشد محدودی ۳۸ هزار و ۴۴۴ تومان است.

حواله یورو تغییر کانال داد

حواله یورو امروز وارد کانال ۴۲ هزار تومان شد و در محدوده ۴۲ هزار و ۱۲۳ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۲۸۳ تومان بالا رفته است.

رشد اندک نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۶۷ تومان اعلام شده که نسبت به دیروز اندکی رشد کرده است. 

نوسان محدود نرخ ارز توافقی 

نرخ ارز توافقی هم امروز مانند بازار آزاد و مرکز مبادله نوسان صعودی را ثبت کرد. قیمت دلار امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان در زمان نگارش این گزارش بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و ۱۷۷ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته رشد ۴۴ تومانی را نشان می دهد.

در همین سایت قیمت یورو توافقی وارد کانال ۴۶ هزار تومان شده است. قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۱۲۸ تومان اعلام شده است.

بازار جهانی طلا امروز شاهد عقب نشینی قیمت اونس طلا بود.فلز گران بها در بازار امروز مرز ۲ هزار دلار را از دست داد و با ریزش ۱۳ دلاری نسبت به دیروز در محدوده ۱۹۹۳ دلار به فروش رسید. 

با این حال، دو فلز زرد رنگ بازار داخلی ایران امروز بی توجه به بازار جهانی طلا به سمت بالا خیز برداشتند. معامله گران بازار طلا و سکه امروز مسیر حرکتی خود را با دلار تعیین کردند. 

 آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۱۹هزارو ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل در محدوده ۲ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز  وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شد و با افزایش تقریبا ۱۱۱ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به سطح ۳۱ میلیون و ۱۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز با افزایش تقریبا ۱۱۱ هزار تومانی به طور میانگین رقم ۱۸ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان را نشان می‌دهد.

امروز چهارشنبه ۳۰  فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان اعلام شده است. این قیمت در مقایسه با روز قبل تقریبا ۶۳ هزار تومان بالاتر است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =